.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضبط یک محموله غیربهداشتی پا و کله مرغ در ساری
رئیس اداره دامپزشکی ساری از ضبط 215 کیلوگرم محموله غیر بهداشتی پا و کله مرغ در ساری خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، دکتر آروین کبیری افزود: این محموله که با یک خودروی پراید باری در حال تردد بود توسط عوامل انتظامی شناسایی و به همکاری دامپزشکی تحویل کارخانه تبدیل ضایعات شد.

 

وی گفت: شهروندان باید اطلاع داشته باشند که هر گونه قطعه بندی و بسته بندی گوشت مرغ در مراکز عرضه و فروش مرغ زنده ممنوع بوده و همچنین پا و کله ی مرغ به عنوان ضایعات و آلایش غیرخوراکی تلقی شده و مصرف انسانی ندارد و دامپزشکی با اینگونه موارد برخورد قانونی می کند.

وی افزود: مرغ باید در مراکز بسته بندی تحت نظارت دکتر دامپزشک به عنوان مسئول فنی بهداشتی واحد، قطعه بندی و به صورت بسته بندی به مراکز مجاز حمل گردد و با لیبل دارای تاریخ تولید، انقضا، لوگوی سازمان دامپزشکی و کد پروانه بهره برداری بهداشتی دامپزشکی عرضه شود و در غیر این صورت توزیع آن غیرقانونی و ممنوع می باشد.

کبیری تاکید کرد: در صورتیکه مجوزهای لازم از دامپزشکی اخذ گردد، متقاضی می تواند پای مرغ را با شرایط بهداشتی و با اخذ گواهی حملدامپزشکی از کشتارگاه های صنعتی طیور به واحدهای بسته بندی پای مرغ که دارای مجوزهای لازم از دامپزشکی می باشند حمل تا نسبت به بسته بندی و عرضه آن اقدام کنند./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.047 seconds.